Slangen En Appendages Ridderkerk

Telefoon
info@brevo.nl
www.brevo.nl

Wij leveren een omvangrijk assortiment flexibele slangen voor elke toepassing. Aluminium slangen, kunststof slangen, rubber slangen en metalen slangen behoren tot onze specialiteit. Ook bieden wij een uitgebreid programma slangklemmen en koppelingen. Een geheel andere activiteit van Brevo is het programma afzuigsystemen voor welzijn en gezondheid op de werkplek. Dit programma is ontwikkeld voor het afzuigen van dampen, gassen, rook en licht stof. Deze veelal voor de gezondheid schadelijke stoffen moeten volgens de ARBO-voorschriften direct bij de verontreinigingbron worden afgezogen. Het programma bestaat uit Alsident puntafzuigsystemen, Geovent afzuigsystemen, UT en ULT filterunits, Flextraction afzuigarmen en Fumex afzuigarmen. Via onze websites www.flexibeleslangen.nl en www.puntafzuiging.nl kunt u op eenvoudige wijze technische informatie raadplegen, documentatie downloaden en offertes aanvragen. Bezoekt u deze websites eens en overtuig u van de compleetheid van ons leveringsprogramma. U kunt deze websites eenvoudige benaderen via onze bedrijfswebsite www.brevo.nl of door de adressen in uw browser in te geven.

Keywords Bezorgservice, Gratis offerte, Begane grond, Bedrijven, Nee, afzuigsytemen dampen en gassen, alsident afzuigsystemen, flexibele slangen industrieel, flexibele slangen ventilatie, fumex afzuigsystemen, geovent afzuigsystemen, klemmen en koppelingen, ult afzuig- en filterunits, ut afzuig- en filterunits, ventilatoren, Flexibele slangen, Koppelingen, Slangklemmen, Afzuigarmen, Afzuig- en filterunits, Ventilatoren, Alsident, Geovent, Flextraction, Fumex, UT, ULT, Brevoform, Brevoflex, Brevoduct, Brevotube, S & P, Brevofix, Levering en advisering afzuigsystemen, Levering en advisering flexibele slangen.

Deze advertentie is nog niet beoordeeld:

Betalingsmogelijkheden

Cash