Schoonheidssalons Ridderkerk

2983 VP Ridderkerk
beautyqbelinda@upcmail.nl
www.beautyqbelinda.nl

Ik geef in mijn salon alle voorkomende lichaamsbehandelingen. Zoals: gezichts-, hand-, voet- en huid behandelingen, alsmede massages. Mijn produkten die ik gebruik bevatten alleen natuurlijke ingredienten. Teven kunt u bij mij terecht voor een heerlijke sauna ervaring en het genot van een rustgevende whirlpool, allebij geschikt voor twee personen. Ook verkoop ik in mijn salon o.a. sieraden, beauty produkten, energetix magneetsieraden, laviesage produkten en nog veel meer. Ook kunt u bij mij een afspraak maken voor dag- en avond make-up, almede bruids make-up. Ook doe ik visagi op locatie. Kijk voor meer informatie op mijn site.

Schoonheidssalon BeautyQ Belinda is gevestigd op Willem Pijperstraat 24 in de wijk Slikkerveer . Het volgende wordt aangeboden: Schoonheidssalons In Ridderkerk zijn er 49 andere Schoonheidssalons. Een overzicht is hier te vinden.

Deze advertentie is nog niet beoordeeld

Schoonheidssalons

Kaart Willem Pijperstraat 24