Loodgieters Ridderkerk

2984 CC  Ridderkerk
info@hogedoornbv.nl
www.hogedoornbv.nl

Hogedoorn BV Met meer dan 25 jaar ervaring is Hogedoorn BV een betrouwbare partner op het gebied van sanitair, gas/waterinstallaties, dakbedekking en verwarming. Wij werken met ervaren monteurs en komen onze afspraken na, zoals u mag verwachten. Werkzaam in regio Rotterdam (straal van 40, 50 rondom Rotterdam).

Keywords Bedrijven, Particulieren, Onderhoud, Reparatie, Afzuigsystemen en ventilatiesystemen, Loodwerk volgens norm monumentenzorg, Radson, Villeroy & Boch, Alleen op afspraak, Gratis offerte, Begane grond, Honden toegestaan, Toegankelijk voor rolstoelen, Renovatie, Badkamer, Dakgoten, Dakbedekking, Inspectie, Reiniging, Waterleidingen, Remeha, Afvoer en leidingen ontstoppen, Installeren, Lekkage verhelpen, Riool ontstoppen, Verstopping opsporen, Centrale verwarming / CV ketels, Dakinspectie, Gasleidingen, Geisers, Hemelwaterafvoer / regenpijpen, Loodwerk en zinkwerk, Riool (leidingdetectie), Sanitair, Grohe, Jaga, Sphinx, Vaillant, Venlo, Wisa.

Betalingsmogelijkheden

Invoice