Banking, Finance And Insurances Ridderkerk

2983 HX  Ridderkerk
info@bongaerts-adviseurs.nl
www.bongaerts-adviseurs.nl

Bongaerts Financieel Adviseur is een kleine compacte organisatie op het gebied van financiële planning, echtscheiding, hypotheken, pensioenen, vermogensvorming en verzekeringen. Vertrouwen en persoonlijk contact met ú staan bij ons centraal. Bongaerts Financieel Adviseur betekent financiële en emotionele rust, persoonlijke betrokkenheid, te weten bij wie u terecht kunt en met wie u de langdurige vertrouwensband opbouwt, een onafhankelijke opstelling, deskundige, professionele begeleiding bij het maken van uw keuzes.

Keywords Bedrijven, Particulieren, Hypotheekadvies, Pensioenadvies, Vermogensbeheer, Arbeidsongeschiktheid, Bedrijfsverzekeringen, Beleggingen, Echtscheiding, Financiering, Hypotheken, Levensverzekeringen, Pensioen, Sparen, Verzekeringen, Begane grond, Toegankelijk voor rolstoelen, Begeleiding, Financiële planning.

Banking, Finance And Insurances
0180464422 0180-464-422 +31180464422