Notarissen En Notariskantoren Ridderkerk

2986 GE Ridderkerk
stivaktas@notarisvandongen.nl
www.notarisvandongen.nl

Notariskantoor Van Dongen in Ridderkerk voert een algemene praktijk en verricht dienstverlening op het gebied van het Onroerend Goed, Personen- en Familierecht en Ondernemingsrecht. Wij verzorgen onder andere: - onroerend goed (hypotheek, overdracht) - onderneming (oprichting, bedrijfsopvolging, fusie, splitsing) - nalaten, schenken en erven (testament, schenking) - trouwen en samenwonen (huwelijksvoorwaarden, samenlevingscontract) - levenstestament (volmacht, instructies en wensen) Het Notariskantoor is dynamisch en modern geautomatiseerd. Er wordt een snelle en doeltreffende dienstverlening aangeboden. Laagdrempeligheid, klantvriendelijkheid en steeds streven naar een hoge kwaliteit zijn onze uitgangspunten. Wij houden van ons vak en van mensen.

Notariskantoor Van Dongen is gevestigd op Houtzaagmolen 102 . Het volgende wordt aangeboden: Notarissen En Notariskantoren, Notarissen In Ridderkerk zijn er 3 andere Notarissen En Notariskantoren. Een overzicht is hier te vinden.

Deze advertentie is nog niet beoordeeld

Notarissen En Notariskantoren, Notarissen
0180462599 0180-462-599 +31180462599