Informatie

Uw tandarts in Ridderkerk Samen met u doen we er alles aan om uw gebit mooi en gezond te maken en te houden. Of het nu om een periodieke controle gaat, een brug, kroon of implantaat, preventie van tandvleesproblemen, protheses of het bleken van uw tanden; we helpen u professioneel en snel. Meld u en uw gezinsleden eenvoudig aan als patiënt via ons online inschrijfformulier of bel direct voor een afspraak: 0180 – 414 725. Complete mondzorg voor het hele gezin - Dé tandartspraktijk voor volwassenen en kinderen - Een behandelplan op maat & persoonlijke aandacht - Alle mondzorg onder 1 dak met o.a. implantologie - U wordt goed en snel geholpen Verder is het goed om te weten dat wij de actuele tandarts tarieven aanhouden die door de overheid zijn vastgesteld. U betaalt dus nooit meer dan nodig is. Op de begane grond zijn de ruimtes van de mondhygiënisten en de prothese technicus. En op de 1e verdieping zijn de behandelkamers van de tandarts. U kunt gebruikmaken van de lift. Persoonlijke aanpak Tijdens het periodiek mondonderzoek controleert de tandarts in 10 stappen uw totale mondgezondheid. Het risico op mondziekten, zoals tandbederf en tandvleesontstekingen, wordt scherp in de gaten gehouden. Op basis hiervan stellen wij een persoonlijk behandelplan voor u op. Want iedere mond en ieder gebit is anders en dit vraagt om een op maat gemaakte aanpak. Het adres voor implantologie in Ridderkerk Een implantaat is een klein schroefje dat de tandwortel vervangt en de basis vormt voor een kroon, brug of prothese. Een implantaat kan een belangrijke bijdrage leveren aan het verbeteren van het draagcomfort, de functie en het uiterlijk van de gebitsprothese of een aanvulling op het eigen gebit. In het geval van verlies van één of meerdere tanden of kiezen, kijken we graag samen met u naar de beste oplossing voor uw gebit.

Keywords Mondzorg, Mondhygiëne, Mondhygiënist, Kindertandheelkunde, Gewoon Gaaf, Tandartsangst, Tandartsengroepspraktijk, Tandheelkunde, Mondzorg voor kinderen, Tandarts, Tandartspraktijk.

Beoordelingen

Deze advertentie is nog niet beoordeeld:

Om een afspraak te maken kunt u telefonisch contact opnemen met onze praktijk.

Betalingsmogelijkheden

Invoice