Schoonheidssalons Ridderkerk

2986 GM  Ridderkerk
Telefoon
www.hairstudio3.nl

Hairstudio III met een moderne, luxe uitstraling heeft haar huiselijke charme niet verloren. De vakbekwame en zeer ervaren stylisten werken met veel plezier aan uw kapsel. Alle behandelingen zijn mogelijk. Wij zijn verrassend veelzijdig. Een van de betere haarproducten is "Matrix". Sinds jaar en dag op de eerste positie en het meest gebruikte merk in de Verenigde Staten. Wij (en onze klanten) kunnen alleen beamen dat fantastische resultaten haalbaar zijn! Wij hebben ook nog een zwak voor de professionele lijn van "Schwarzkopf". Laten we de heren niet vergeten, die weten een goed kapsel te waarderen. Daarom zijn we voor velen al jaren een vast adres.

Keywords Alleen op afspraak, Matrix, Van Baerle, Begane grond, Toegankelijk voor rolstoelen, Permanent, Kinderen, Watergolven, Dameskapper, Herenkapper, Kinderkapper, Schwarzkopf.

Deze advertentie is nog niet beoordeeld:

Betalingsmogelijkheden

Cash