Wijnkelders En Tapperijen Ridderkerk

2983 EH  Ridderkerk
info@slijterijvanderstaaij.nl
www.slijterijvanderstaaij.nl

Bij ons bent u altijd aan het goede adres. Of het nu gaat om een goede wijn, een bijzondere whisky, of gewoon iets leuks om weg te geven. Ons assortiment bestaat uit zowel de bekende, als uit speciale merken. Wij werken samen met Topslijters waarbij doorlopend leuke aanbiedingen gepresenteerd worden. Het begrip wijnhandel kan zeer ruim gelezen worden. Natuurlijk bieden wij, in onze winkel, een ongekend aantal wijnen aan uit alle wijnlanden ter wereld, maar wij leveren ook voor uw bedrijfsborrel/ receptie. Denk hierbij ook aan frisdrank en de biertap die wij verhuren! Op afspraak verzorgen wij bier-, whisky- en wijnproeverijen voor kleine groepen.

Keywords Advies, Bier, Kerstpakketten, Relatiegeschenken, Sterke drank, Wijn, Wijnaccessoires.

Betalingsmogelijkheden

Cash