Bookkeeping Services Ridderkerk

Molensteeg

2985 XM  Ridderkerk
info@winkelenvankastel.nl

Administratie en Belastingadviseurs voor ondernemers en particulieren, zie overige in deze rubriek

Keywords Bedrijven, Particulieren, Stichtingen en verenigingen, Administratieve ondersteuning, Bedrijfsadministratie, Begeleiding bij aanvraag subsidie, Begeleiding bij bedrijfsoverdracht, Begeleiding bij financiering, Begeleiding bij opstellen ondernemingsplan, Begeleiding bij opzetten administratie, Begrotingen / prognoses opstellen, Belastingadvies, Facturering, Overleg met Belastingdienst, Verzekeringen (advies en afhandeling), Bezwaarschriften en beroepschriften opstellen, Startersbegeleiding, Vennootschapsbelasting verzorgen, Debiteurenbeheer, Boekhouding, Inkomstenbelasting verzorgen, Jaarrekening opstellen, Loonbelasting verzorgen, Omzetbelasting verzorgen, Personeelsadministratie, Salarisadministratie / loonadministratie, Tussentijdse rapportages / analyses opstellen.

Betalingsmogelijkheden

Cash